
En son yazımda bu adamla ilgiliymiş. Dün gece okudum haberi. Ciddi anlamda üzüldüğümü söylemeliyim. Ligdeki çoğu oyuncudan kat kat yetenekli bir adamdı. Ligin ilk adımı en çabuk bir iki oyuncusundan biriydi. Yürekliydi. İnanılmaz yürekliydi. Yaptıkları ve yapmaya cesaret edebildikleriyle, kafa tuttuğu basketbolcularıyla, sakatlıkları ve o hiç bitmek bilmeyen enerjisiyle ve tabi ki egosuyla tam bir süperyıldızdı. Şampiyon olamadı hiç. Hak etti mi? Belki daha iyi bir takımda geçseydi kariyerinin çoğunluğu mutlaka bir şampiyonluğu olabilirdi. Ya da kişiliğinden ödün verip, rol adamı olmayı kabul etseydi şampiyonluk hedefi olan takımların birisinde bir yer bulabilirdi. O bunu kabul etmedi. Edeceğini de beklemiyordum zaten.
İyi mi oldu? Hayır tabi ki. Bir yıldız daha kaydı. Belki de, izleyerek büyüdüğümüz jenerasyonun ilk yaprağı olarak yaptı bunu... Mutluluklar The Answer
0 yorum