Böyle bir adamdı kendisi bundan 6-7 yıl önce. Şu geçtiğimiz iki üç sezonda neler yaptığını merak ediyordum. Araştırayım dedim, uzun süreceğini düşündüm. Ama hiç de değil. Los Angeles Clippers kadrosundaymış Davis. Özellikle Cleveland ve Boston dönemlerinde iyiden iyiye delirmiş gibiydi. Ama Minnesota'da oynamak ona yaramış gibi gözüküyordu. Ben de bu adamı en son Minnesota formasıyla izlemiştim. O da yanılmıyorsam 6 ekim 2007 tarihinde, Nba Europe Live kapsamında oynanan, Efes Pilsen-Minnesota Timberwolves maçındaydı. Bir daha ne gördüm, ne duydum. Etliğe sütlüğe karışmadan hayatına devam ediyor anlaşılan. Oldukça şaşırtıcı. Bir de bu arkadaş gibi zamanında muhteşem bir yıldız olan Steve Francis var. Onun hikayesini de başka zaman yazarım artık.
0 yorum