Dün gece Boston Celtics hakkında yazı yazarken fikstürlerinin görece kolay olduğunu düşünmüştüm. En azından önümüzdeki 5-6 maçlık fikstürü kolay gibi duruyordu. Ligdeki iki namağlup takım da dün gece kaybetti. Tüm takımlar yenilginin ne demek olduğunu anlamış oldu böylece.
Ama kanımca sürprizi Miami gerçekleştirdi. Carmelo Anthony'nin 30 sayısına rağmen, iyi bir takım oyunuyla yendiler Nuggets'ı. Denver'da Arron Aflalo'nun oynadığı oyun inanılmaz. Çaylak oyuncu Anthony Carter'ın sürelerini oldukça sömüreceğe benziyor bu sene.
Phoenix ise, çok zor bir işi başardı gerçekten. Deplasmanda Celtics'i yendiler. En büyük pay sahibi şüphesiz Jason Richardson. 6/7 üçlük atmış. Muazzam. Celtics belki de bu yenilgiden sonra dizginleri hiç bırakmama kararı alır kim bilir.
Carmelo Anthony hakkında da bu aralar bir şeyler yazmak lazım. Çok formda.
0 yorum