Nba'deki en sorunlu basketbolculardandır kendisi. Saha içinde hiç olmayacak şeyler yapar. Saha dışındakilere ise değinmek anlamsız. Özellikle soyunma odasını birbirine katan oyunculardandır kendisi. Sorunlu bir basketbolcu kısaca işte.
Aslında kariyerinin bir bölümünü geçirdiği San Antonio Spurs'de iyi bir profil çizmekteydi. Ama işte Spurs'ün havasını solumayı bırakınca deliye döndü. Spurs'ün 2003 yılında kazandığı şampiyonlukta, Duncan'a gelen ikili sıkıştırmalardan sonra Steve Kerr ile birlikte ceza üçlüklerini yollamasıyla tanınmıştı. İyi işler de yapacağı düşünülüyordu. Tabi orada kalabilseydi yapabilirdi belki de ama olmadı. Indiana - Detroit kavgasında 30 maç ceza almıştı. O ceza ve o kavga, bütün bir Indiana kariyerinin önüne geçti. Hatta biraz iddialı olacak belki ama, şampiyonluk yüzüğünden bile olmuş olabilir o kavga yüzünden. Zira o zamanki Indiana kadrosu iyi bir kadroydu.
Golden State Warriors'ta ise ciddi anlamda iyi oynadığı bir dönem oldu. O da 2007 Playoffları. Dallas Mavericks'i eledikleri yıl gerçekten iyi oynuyordu. Ama ondan sonra sanki tekrar eski kimliğini hatırlamış gibi saçmalıklar yapmaya devam etti.
Bugünlerde ise takas edilmeyi bekliyor. Daha doğrusu takım arkadaşları onun takas edilmesini istiyor. Söylediklerine göre de, eğer o takımdan giderse birçok sorun da halledilmiş olacakmış. Buna ben de inananlardanım. Ama son iki üç yıldır Golden State'de öyle bir kaotik hava var ki. Phil Jackson gelse zor düzelir demekten kendimi alıkoyamıyorum.
0 yorum