Her şey aslında bundan bir buçuk yıl önce başlamıştı. İyi gidip gitmediğine dair hiçbir fikrim yoktu ama en azından ben kendimi iyi hissetmekteydim. Araya başka olaylar girdi, sevdiğim ancak ilgilenemediğim Blog yazma olayını bıraktım. Ama hiçbir zaman kendimi geri çekmemeye çalıştım. Okudum, takip ettim. Şimdi, zamandan bol başka hiçbir şeyim olmadığından dolayı, hayatta ilgilendiğim çoğu şeyi paylaşmak, onlarla ilgili fikir alışverişi yapmaya tekrar karar verdim.
0 yorum