
Fenerbahçe formasıyla sadece bir maça çıkmıştı. İstanbulspor'un Fenerbahçe'yi Kadıköy'de yendiği lig maçında. O maçın skoru 3-0 bitmişti. Hemen ardından, Enke'nin kaleciliği tartışılmaya başlandı, yazıldı çizildi. O bu ülkeyi terk etti. Almanya'da yılın kalecisi ödülünü aldı. Alman Milli Takımı formasını giydi. Dün gece de, belki de hayattaki en sevdiği varlığın yanına gitme kararı aldı...
0 yorum