Mavericks-Suns

Gönderen mfd 21 Kasım 2009 Cumartesi , ,


Kaç yıl sonra acaba böyle bir tablo oluştu... Ben Dallas'ın en son ne zaman Batı Konferansı lideri olduğunu hatırlamıyorum. Muhtemelen Golden State Warriors'a elendiği 2007 yılıdır. Lig lideri oldukları sezon yani. Lig başlayalı neredeyse bir ay olacak, takımlar yavaş yavaş raylarına oturuyor ve artık son demlerini yaşadıkları iddia edilen Phoenix ve Dallas, çekişmenin çok çetin bir şekilde yaşandığı Batı Konferansında ilk iki sırayı paylaşıyor. Bu gerçekten olağandışı bir şey.

Dallas da iyiye doğru bir ilerleme olduğu çok açık. Belki de oyuncular(özellikle Kidd) yavaştan artık son şanslarına doğru yaklaştıklarının bilincine varmışlardır ve ona göre oynuyorlardır. Çünkü hakikaten bu sene de bir şeyler yapılamazsa, seneye her şey sıfırlanmalı artık.

Suns'ın durumu daha ilginç bence. Çünkü onlar 2005 yılında D'Antoni'nin getirdiği yapıyı bozmadılar. Bir ara Shaq ile vazgeçiyor gibi oldular ama baktılar papuç pahalı, hemen yine aynı sisteme geri döndüler. E iyi de yaptılar açıkçası. Ama Öyle bir sağlık ekipleri var ki... Grant Hill, drive halindeyken smaca kalkabiliyor artık. O smacı vurup vurmaması önemli değil, onu denemesi, kendine güvenmesi çok büyük faktör. Keza, aynı sağlık ekibinin geçen sene Shaq'ı da ne hale getirdiğini hatırlıyordur herkes. İnanılmaz işler yapılıyor Arizona'da.

Bu iki takımı öne çıkardım ama sadece şaşırdığım için. Çok büyük farkla ilk iki sırada değiller zaten.Lakers'ın yarım maç önündeler sadece. Her an her şey olabilir, ama böyle devam etmesi lige de inanılmaz bir renk getirecektir.

0 yorum

Yorum Gönder

Followers

Video Post