Geçen sezondan itibaren yükselen bir form grafiği var bu adamın. İyi oynuyor yani. Zihinsel problemleri kafasından silip atmış gibi gözüküyor ama henüz tamamen sağlıklı değil. Eskisi kadar sağlıklı olabilecek mi orası meçhul tabi ki. Ama yapacağı katkı çok önemli. Sezon başından beri de iyi oynamakta. Dün gece de Toronto'ya karşı iyi oynadı. Eski dağınıklığı yok üzerinde en azından. Bu bile oldukça iyi bir gelişme. Ayrıca Nowitzki de Alman Milli Takımına gitmeyerek iyi etmiş gibi gözüküyor. Çok iştahlı. İşin ciddiyetinde ve 3-4 basketboldan uzak kalmak ona koymuş biraz belli. Özlemiş. Böyle devam etmesi niyetiyle...

0 yorum